Klachten
Ambinex heeft de intentie om de klacht zo spoedig mogelijk en naar volle tevredenheid te beantwoorden. De klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld. Wij zullen hoor- en wederhoor toepassen.
Voor de behandeling van klachten van administratieve aard of over de inhoud van de training is Ambinex telefonisch en per mail bereikbaar. Klachten worden binnen 10 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Klachten die een langere verwerkingstijd vragen, worden door Ambinex per ommegaande beantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer er een antwoord verwacht kan worden.
Geschillenregeling
- Geschillen kunnen zowel door beide partijen aanhangig worden gemaakt bij de Geschillencommissie. Partinzo Groep BV is aangesloten, meer informatie is te vinden op www.degeschillencommissie.nl
- De geschillencommissie neemt het geschil slechts in behandeling, indien de klacht eerst is ingediend bij Ambinex en dit niet heeft geleid tot een voor beide partijen bevredigende oplossing.
- Een geschil dient binnen 12 maanden na het indienen van de klacht aanhangig te worden gemaakt bij de Geschillencommissie.
- Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.
- Wanneer er een geschil aan de Geschillencommissie wordt voorgelegd is Ambinex aan deze keuze gebonden.
- De geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de bepalingen van het voor haar geldende reglement. De beslissing van de Geschillencommissie gebeurt in de vorm van een bindend advies.
- In uitsluitend die gevallen waarbij een rechter noodzakelijk is zal, volgens de Algemene Voorwaarden artikel 16, hier een beroep op woorden gedaan.
- Ambinex zal de klacht en wijze van afhandeling registreren en voor de duur van 5 jaar bewaren.